امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

بافق :علی حسن پور خبرنگاریزدفردا :همزمان با گرامیداشت روز بسیج اساتید و حضور مسئولان این نهاد در دانشگاه آزاد اسلامی بافق، تفاهم نامه همکاری بین این دانشگاه و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران به امضاء رسید.


در این مراسم که تعدادی از مسئولان بسیج اساتید کشور و استان یزد، حضور داشتند پس از خوش آمد گویی "حسینعلی لازمی" رئیس دانشگاه آزاداسلامی بافق ،" علیرضا یاراحمدی" مسئول بسیج اساتید استان یزد طی سخنانی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران ، به نقش و جایگاه رفیع بسیج در انقلاب و دوران دفاع مقدس اشاره کرد و خواستار حضور پررنگ علمی بسیج اساتید در عرصه های مختلف دانشگاهی شد.پس از آن "خدامی" یکی از مسئولان بسیج اساتید با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درخصوص تدوین برنامه های بسیج اساتید، به تشریح فعالیت های این نهاد در دانشگاهها پرداخت.


سپس المدرسی از مسئولان بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز طی سخنانی برنامه های اجرا شده و در دست اقدام در واحد یزد را تشریح کرد.


در پایان این مراسم نیز تفاهم نامه همکاری در زمینه آموزشی، تحقیقاتی و فنآوری بین دانشگاه آزاد اسلامی بافق و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران به امضای حسینعلی لازمی و علیرضا یاراحمدی رسید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا